butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

YOU FOOL!

Kategori: Allmänt

Jo jag är nog en dåre. Jag vill faktiskt be dig gå ut med mig men jag törs inte.
What if..

Ja tänk om du är upptagen redan?

Pinsamt...

MEN!

Kategori: Allmänt


Tårar kommer lätt när man är trött.
Tårar kommer lätt när man upptäcker att det man försökt förneka så länge, inte längre går att tysta.


Sun for fun

Kategori: Allmänt

Näe - solen gör bara att skitiga rutor ser ännu skitigare ut. Dammet ser ännu dammigare ut och ångesten över allt man inte orkat göra både inne och ute kryper på.

S T A L K

Kategori: Allmänt

  • Är det bra eller dåligt?
  • Är det uppskattande eller kränkande?
  • Hur långt får det gå inte det gått för långt?

DO testas 1:a 2:a

Kategori: Allmänt

Jo jag känner en lust i att testa våra samhällssystem, se vad det kan bjuda på, eller kanske se hur de inte fungerar.

Det blir två olika fall för DO å min räkning. Ska bli spännande att se hur det går.

he he he....

Som jag slitit

Kategori: Allmänt

Under åren när jag inte visste vad som var fel så slet jag. Jag slet med allt från jobb till studier till att vara mamma och människa. Inget gick särskilt bra. Nu förstår jag varför.
Frågan är varför ingen uppmärksammade att jag slet för inget. Varken jag eller läkarna. But Why? Ingen vill väl kännas vid någon som är sjuk gissar jag.