butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Apple and raspberry pie...

Kategori: Allmänt

...Nä, det är inte jag som har energi till att fixa sånt i dag. Men jag är ju belyckad med en pojkvän som kan sånt så just nu sprider sig doften av paj i lägenheten.
 
I övrigt finns lite energi, suddig syn och trögtänkt huvud efter flera nätter med dålig sömn. 
 
Hittade ett jobb jag vill ha, men jag tror inte jag skulle ha kapacitet att klara det. I en frisk värld, där, där skulle det fungerat alldeles perfekt. 
 
Jag ska söka i alla fall och fundera lite. 
 
Känner mig rätt långt från att jobba halvtid i dag men vem vet. Om en månad kanske det är annorlunda. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: