butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Det bästa med förkylning

Kategori: Allmänt

Ja, det är ju att den går över. Man vet när man får den att den är borta efter ett par dagar, eller max någon vecka. 
 
I mitt fall var jag förkyld i tre dagar. Det är inte mycket jämfört med alla år jag gick dösjuk med Graves och inte fick hjälp för läkare sa att ibland får man stå ut med att må lite dåligt. 
 
Jag kan stå ut med att må dåligt. I alla fall när det är förkylning eller något annat som går bort med tiden. 
 
Nu över till nästa ämne. 
 
Det är kallt i Sverige. Det är vinter - äntligten vinter där jag bor! 
 
Hurra! 
 
Grabben har studiedag så vi ska studera Sunes bilsemester på bio =) 
 Gårdagens hockeymatch i C2-serien vann vi och det gick rätt bra att speaka fast jag tappade bort mig många gånger. Well, det är ju ingen som betalar mig för den insatsen så det gör ju inte så mycket. =) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: