butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

13 december...

Kategori: Allmänt

...a just. Det var det i går. Missade den dagen på något konstigt sätt. Var ute och promenerade i en timme. Kanske låter fantastiskt, men den svängen tar, i friska fall, max en halvtimme....

Men man får vara glad man lever. Nu har sista delen på hyran kommit på plats och jag ska åka och sätta in den delen på banken innan jag hämtar grabben.

I går hämtade jag en jättebegagnad snowboard och skor till han med. Gissa om grabben kommer bli glad. Tur man har fått sitt barn att se värdet på begagnade saker. Den här kostade 200 kronor med skor och bindningar.
Nu är bara frågan om jag ska vänta till julafton med att ge den, eller låta han få den nu...
Jag tror jag väntar.

-21 grader ute. En ny gäst kom till fågelbordet. Så nu har jag haft hela fyra exklusiva arter på besök.

-21, hoppas det blir lite varmare till kvällen. Då har grabben hockeyträning ute...

-21, men varmt inne, och vi får ju ändå bo kvar till månadsskiftet. Sen ska nya pengar fram...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: