butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Å jorden gick inte under...

Kategori: Allmänt

... Nej, det verkar som att vi klarar oss från ett hastigt slut.
Inga gammablixtar har setts i rymden och någon annan sorts undergång kommer vi inte se heller.
Nästan synd. Vad mycket lidande som skulle besparats på det sättet.

Nej i stället ska mina hela 13000 kronor placeras i utkorgen och swischa i väg som räkningar. När det är gjort finns inget kvar. Men säkert ligger någon räkning här obetald ändå.

Hur eller hur så kommer julen och julen går. Om ett par månader så har många glömt vad de fick och av vem. De har glömt vem som blev fullast, vem som satte på grannens fru och vem som stod och pissa i ett hörn på gatan. Man glömmer, eller förtränger. Man gör i alla fall så gott man kan för att inte tänka på det elände man sitter i.

sssssssssss.........

Fläkten i köket gör sig påmind med sitt susande ljud....

Den 14 januari åker jag till Västervik.
Den 15 januari sätter förhoppningsvis dr Kenth skalpellen i min hals och tar bort roten till det onda.
Den 16 januari börjar mitt nya liv....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: