butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

And the walls came tumbling down...

Kategori: Allmänt

...down down down...

I morgon börjar de jobbet med att riva ut allt som är fuktskadat. Kul. Mer jobb till mig. Måste flytta undan det som är i berörda skåp och på berörd vägg. Kommer alltså inte kunna diska i diskmaskinen, vilket i och för sig är ett lyxproblem.
Men har jag otur kommer jag inte kunna använda köket alls under tiden och då får spis, kyl och frys, stå i hallen så får jag laga mat där...

Som grädde på moset...

nej bättre blir det.

Dagens I-landsproblem; Pepparkakshusmodellens delar var trasiga när jag skulle montera dem. Fick laga först, nu får vi se om taket håller för snön....
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: