butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Pass out

Kategori:

Energi!
Har jag ingen. Gårdagens måste var att titta på när en äkta hjälte mekade med min bil.
Dagens måste var adventsbak med/för grabben.
Energi...
Det har jag ingen. Bara ett håglöst grubblande när jag trots trötthet ligger sömnlös i min säng.
Igen..

Det här är graves trötthet. Antingen som i kväll, eller som i går.
I går däckade jag på soffan och vaknade av att grabben hade mardrömmar och la sig i min säng. Själv förmådde jag inte röra mig då. Först när sonen vaknar efter mardröm i min säng med och förtvivlat ber mig komma, så lyckas jag flytta mig de meter som behövdes.

Graves trötthet...


Jag är trött på Graves...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: