butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

hvdvrk

Kategori: Allmänt

Sov till fan kvart i elva i dag. Dötrött. Minns inte om jag vaknat tidigare. Känns som jag supit i flera dagar. Men jag har nog inte druckit alkohol sen vinterkriget 1871.

En sån där dag när du ställer dig upp, så snurrar världen. En sån där dag, när benen knappt bär. Funderade på att gå ut på en promenad. Men det blev inget. När jag går så värker det i bäckenet. Asskumt. Som att det inte håller på nåt sätt.

Under eftermiddagen försökte jag mig på att fixa i förrådet i alla fall. Ett projekt som borde genomförst tidigare. Typ för ett år sedan. Sagt och gjort. Halvvägs in i projektet slog huvudvärken till med besked. Bara att bita ihop och göra klart. Grejerna var liksom utspridda utanför min dörr...

Soffa, vila. Soffa, vila.

Vatten vatten vatten.

Noterade för ett par dagar sedan att det luktar giftigt när jag pinkar. Ska njurarna ge upp nu? Fränt...

Sen fick Cluben styrk i hockeyn.
Men dagens behållning - tjejen som gick ner till halva sin ursprungsvikt i aldrig mera fet! Sjuk prestation och livsstilförändring!
Imponerad? Ja visst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: