butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Sugen på lite Graves?

Kategori: Allmänt

21 november 2012

Nu, idag är jag så trött på Graves. Undrar om det går att annonsera ut den på Blocket?

På grund av att mitt högkostnadskort går ut väljer jag nu att sälja min sjukdom – Graves – med tillhörande symtom.
Bland annat får du detta:
Trötthet, sömnlöshet, irritation, aggression, ledvärk, hudproblem, håravfall, mag och tarmproblem samt ont i ögonen.
Dessutom får du dålig ekonomi eftersom du inte kan jobba och sjukpenningen som arbetslös täcker inte upp för dina omkostnader.

Om du har anställning så kommer du förmodligen förlora den om du köper min Graves, men för mig som inte kan betala för att ha den här sjukdomen längre, (har inte råd att bo kvar i lägenheten, inte råd att ha bilen kvar, kan inte ta ett jobb och kan inte betala CSN) så är det av högsta vikt att bli av med den så snart som möjligt.
Operation är planerad men chansen att bli av med detta verkar små just nu. Fast, kanske har du bättre tur med Graves än jag haft?

Pris ? Bud

BVSA!

Endast svar via mail. Jag vill ju inte sälja det här till vem som helst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: