butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

en dag på min soffa

Kategori: giftstruma

Det är ju en jädra tur jag har en bekväm soffa! Men tanke på hur många timmar jag spenderar på den.
I dag somnade jag vid tvåhugget. Vaknade vid 18... helt over and out. Nu skulle jag kunna gå och lägga mig igen och sova... Hela natten då gissar jag på...

Jag skulle tro att jag sovit dubbelt så mycket som en frisk under min livstid. Jag minns jag var väldigt mycket trött som liten med. Sov, sov och sov.
Fast då var det väl ingen som tänkte det var något fel. Då var jag lat eller nåt. Men inte tror jag jag hade giftstruma då. Fast jag var mager och eländig och trött.. Hela mitt liv...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: