butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

näe ni

Kategori: giftstruma

.. det blir inte bättre.

En dag med lite mer energi men nu är jag tillbaka där jag är mer van att vara. Trött trött trött.

Blir så där trött så jag drar mig för att kliva ur bilen när jag parkerat. Jag drar mig för att resa mig från soffan och göra något alls bara för det är så sjukt jobbigt. Jag vill inte mötas av hjärtklappningen och yrseln när jag anstränger mig.

Och då är inte ansträngningen på så hög nivå...

Sen vill jag ha bort det trasiga taket på min uteplats...
Jag vill ha mina fönster tvättade...
Jag vill ha saker i mitt förråd ompackat...
Jag vill ha mer plats...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: