butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

PIGG!

Kategori: giftstruma

Somnade på soffan i går kväll. Klockan var nog inte mer än tio. Eller strax efter. I morse vakande jag vid sexhugget och frös. Drog en filt över mig och somnade om fram till fem i sju.

Vaknar och känner mig pigg!
I huvudet i alla fall. Klartänkt liksom. Vet inte när det hände sist. Men kroppen var trött, trött, trött.

Gick upp, åt frukost med grabben. Körde honom till skolan och promenerade sen en halvtimme med lånehunden. Nu...
.. ja ni. Måste jag berätta hur jag mår?

Precis lika jävla mossigt som jag brukar. Trött i huvudet igen. Känns som man varit på ett sjutimmars raveparty och är matt, matt, matt.

Önskar mig förbättring. Önskar jag fick blir frisk. Eller att jag kan hitta ett jobb där man kan vara så här obrukbar som person och ändå få betalt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: