butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Som i går, fast förrgår fast med...

Kategori: Allmänt

... huvudvärk.
Inte bara det. Trött, orkeslös, krattade löv i trädgården. Ser suddigt. Ser dubbelt. Ser... diffust.

Bilen paja i måndags. Ni som trodde inget skulle bli värre i mitt liv. Ni hade fel, igen.
När blir något bättre?

Tog energi i söndags och bytte däcken. Tankade i torsdags. Nu står jag med nästan full tank, inga pengar och ingen bil. Topplockspackningen är förmodligen åt helvete. Orka inte kolla närmre. Hörde det inte lät bra när jag skulle starta bilen...

Räcker det liksom inte med att vara sjuk och fattig. Ska ALLT gå åt helvete? Jag undrar, när dör jag eller mitt barn för det verkar som det bara är det kvar som kan gå åt skogen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: