butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

And life goes on...

Kategori: giftstruma

....

Jippie! Jag klarade mig till 40! Fyllde år i går. Blev glad, berörd, ledsen och besviken.

Well, life goes on.

Känner mig starkare och piggare nu än på länge. Kanske är det liothyroninet som fungerar bra till sist eller så är det helt enkelt för att en kille med grönbruna ögon klev in i mitt liv och har börjat att stjäla mitt hjärta.
Ärligt, jag hoppas det är det senare.

Och nu hoppas jag på att hitta så mycket energi att jag kan gå ut och jobba igen. Antagligen inte på heltid, antagligen inte med journalistik eller foto som förr, men med något.

Hoppas bara jag återhämtar mig så pass att det inte blir bakslag när jag väl börjar igen.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: