butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Det där med alkohol...

Kategori: Allmänt

..Jag är ju som alla vet en renlevnadsmänniska... eller nåt åt hållen haha.
 
Dricker i alla fall varken mycket eller ofta men hur fasiken kan man på knappt två öl, två glas vin och en trea whiskey bli aspackad? Det övergår mitt förstånd. Somebody must have put something in my drink!
 
Fast det var ju en kul kräftskiva. Gräset var grönt och skönt att vila på =)
 
 
Pressar mig själv att göra mer och mer saker. Klart FK vill ha ut en på arbetsmarknaden. Tyvärr blir inte resultatet så bra. Försöker boka något att göra var eller varannan dag. Inget som är fysiskt jobbigt (föroutom kräftsupat då), men bara att göra något. Finns dessvärre inte energy enough för detta normalstatus på liv. Får nog nöja mig med att vara lite sick framöver.
 
Hälsa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: