butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Julen 2013

Kategori: Allmänt

Vi summerar.
 
Den kom. Den är genomfördes. Den är över.
 
Så nu sitter man här med gran och pynt och funderar på när jag ska få ork att plocka undan allt igen. Men det får nog vänta till nästa år.
 
I går kväll blev toppnoteringen en mygga i sovrummet.
 
Julen 2013.
 
Inte myggfritt så att säga.
 
Men faktiskt att helgen, än så länge, varit bra. Middag hos farsan. Julafton och svärföräldrarna. Fin gemenskap och god mat. Det kanske låter som en klycha men det är just var jag önskade mig.
 
Sen fick jag en fin våg med till köket så nu kan jag försöka mig på att baka lite mera.
 
Sonen blev nog nöjd för sina klappar med och till nästa jul hoppas jag att vi både bor på landet och får fira med en ännu större familj.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: