butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Kommer hon hjälpa till?

Kategori: Allmänt

Min läkare har nu i sina händer en blankett som kan ge mig den tandvård jag så behöver. 
Med Landstingets tandvård och "blått kort" kan jag få hjälp med min tandvårdsrädsla och mina dåliga tänder. 
Jag har märkt att sen jag började med medicinering, både Thacapzolen och Levaxin, så har mina tänder blivit allt sämre. Känsligare tandhalsar och torrare i munnen. 
 
Extra fel är det ju eftersom jag är så rädd för att gå till tandläkaren. Det är ju inte så att man springer dit varje år direkt... :/
 
Men jag hoppas och ber att läkaren skriver i och skickar in pappret så jag kan få hjälp med mina tänder och tandvärk. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: