butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Så kom den

Kategori: Allmänt

Den efterlängtade snön. Det vita guldet. Det vackraste täcket som vintern kan ta på sig.
 
Jo jag älskar vinter, snö och ljuset som blir. Du kan gå ut i skogen, senare än vanligt. I månsken. Du hittar hem igen för dina fötter gör spår som inte suddas ut...
 
I dag önskar jag jag vore frisk och kreativ. 
Kanske borde konvertare till någon religion. Bota mig med förbön. Har ju läst det hjälper mot både leukemi och homosexuallitet. Fast det är klart. Att vara gay är ju ingen sjukdom. 
 
Eller så får jag flytta till något bra land där mediciner som faktiskt hjälper de som inte blir bra på levaxin är godkända och används. 
 
Eller så får jag fortsätta vara sjuk och hoppas det vänder. För det kan det ju... Eller? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: