butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Usch

Kategori: giftstruma

Såg faktiskt 34 minuter av Idol nyss. 
Och så glad jag är att jag inte behövt se mer. Kvällens tittande var ren uppoffring för sonens skull. Hellre se på dålig musik med honom än inte vara med han alls :)

För övrigt är statusen trött och dålig funktion i huvudet. Trodde jag skulle orka en kort tripp till ö&b, hämta ett pst byxor åt grabben och sen till systemet, vanlig affär och hem. Jag hade fel. 

Gick runt som en bortkommen idiot på affären och kom inte på något jag kom dit för :/

Blev ingen middag direkt - bara mackor med rökt lax och skagenröra. 

Nu tar jAg tandvärk och grubblande med mig till sängen. Hoppas jag vaknar med ett mirakel skett i natt. Ingen trasig tand eller ingen tandvårdskräck :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: