butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

mitt huvud kom av sig

Kategori: Allmänt

Hjärtat slår över hundra slag per minut.
Hjärnan försöker samordna tankarna.

Det går INTE.
Det var svårt nog att fylla i en blankett till CSN i hopp om att få nedstatt belopp att betala tillbaka i år.

Efter att ha försökt med att ringa och prata med landstinget gick det sämre att använda huvudet.
IDIOTER!
Hur fan kan man få betalt för att vara så dum i huvudet och säga mot oss sjuka som ringer?
Jag skiter väl i om det är LiO eller LiK som gör rättt elller fel.
Jag vill ha det jag har rätt till.
Jag vill också att det ska bli rätt från början för nästa stackare som ska iväg och få vård utomsockens.

Hur svårt ska det vara att säga "Du jag visste inte det fungerade så dåligt. Vi får ta och titta på saken och se vad vi kan göra bättre".
Nej i stället ska det härjas på mig och sägas "Det där får du faktiskt reda ut själv!"

Hur ska jag kunna reda ut så LiO ser till att skicka med en blankett till LiK om det nu är så som LiK säger. Eller hur ska jag få LiK att se till att skicka med en blankett om intyg om vård när jag lämnar dem?

Det är ju fan DERAS jävla bekymmer som landsting och deras gemensamma ansvar att systemen fungerar. Det här är verkligen inte hjärnkirurgi men man kan fan bli less på minder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: