butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Min grabb sa...

Kategori: Allmänt

"...det är ju inte bara du som lider för att det tagit så lång tid innan du fick operationen.
Jag lider med. För om jag ska bli en bra hockeyspelare så behöver jag en frisk mamma som orkar ta med mig på allmänhetens åkning.!"

Barn... de är underbara. Om det nu var hockeyn som var det viktigaste i livet men jag förstår honom. I flera år har han fått höra att vi inte kan göra saker bara för att mamma inte orkar. Hur kul är det i längden. Mamma orkar inte åka till simhallen. Mamma orkar inte åka till stranden. Mamma orkar inte åka till Busfabriken. Mamma orkar inte åka till skateparken. Mamma orkar inte ha picknick. Mamma orkar inte grilla. Mamma orkar inte sätta upp poolen. Mamma orkar inte laga mat. Mamma orkar inte baka. Mamma orkar inte....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: