butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

No more tears...

Kategori: Allmänt

...

Jag hade två all time highs 2012.

Jag hoppas på tre i år.

2012
Tom Petty i Globen.
In Flames i Linköping.

2013
Kiss på Friends Arena
Iron Maiden på Friends Arena
Green Day på Bråvalla

Men vet ni - jag skulle byta ut detta mot att få ett jobb jag inte behöver bli sjukare av och ett jobb jag klarar av utan att slita på det yttersta på hälsan hela tiden.

Jag skulle byta detta mot vetskapen om att jag vaknar efter operationen den 15 januari utan massa problem och för ont.
Jag skulle byta detta mot vetskapen att min son kommer få ett okej liv - om han jobbar lite för det.
Jag skulle byta mot att veta att jag får så mycket i inkomst att jag inte behöver flytta för att överleva och kunna betala mina skulder.

Ja, jag skulle byta detta mot mycket...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: