butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Tröttare

Kategori: Allmänt

Utslagen på bröstet är kvar. Börjar undra var de kommer från. Vad de gör där. Om det beror på någon brist eller så efter operationen.
Först trodde jag att det var efter ekg-pluttarna. Men nu är jag inte så säker längre.

I natt sov jag. Sen vakande jag. Sen sov jag. Sen vakande jag.

Get the picture... Som innan operatioen ungefär.

I dag åt jag frukost utan aptit. Sen vilade jag en stund.
Sen gjorde jag rent kaffebryggaren ordentligt. Det tog 20 minuter.
Efter det låg jag däckad på soffan i fem timmar...

Tog en sväng till affären ihop med grannen. En sakta promenad på cirka tio minuter dit, och tio minuter hem.

Orakde knappt ställa in matvarorna i kylen.
La mig på soffan och vilade ett tag.
Lagade mat - åt utan aptit.

Ont i halsen.
Ont i nacken.
Stel i nacken.
Trött.
Ledsen.

Vad har jag gjort för att få det så här?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: