butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Dags att bestiga....

Kategori: giftstruma

Åreskutan.

Jorå. Men via kabinbana så att säga. Inte fan ork ja gå uppfö dä bärget int!

Nej, jag har inte blivit så skadad av dialekten att jag tappat min östgötska. Kanske för vi mest legat inne i huset här för jag inget orkar göra. Måste va sjukt drygt att ha en sjuk mamma som liten...

Jag hoppas att mitt vilande ska ge effekt bara så jag mår lite bättre tills vi åker tillbaka till stadens sus.. borde stå och dus men det är just bara ett sus...

Ont, får skylla mig själv. Åt tre prinskorvar och en köttbulle igår! Ajja bajja! Men det är åas inte ofta. Någon gång på året så där.

Klart värt det.

Nu, en sömn tack..

zzzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: