butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Gravesmamman är arg!

Kategori: Allmänt

Jepp.
Arg!
 
Jag säger inte att mitt barn alltid gör rätt. Herre gud, om jag gick runt och pratade med föräldrar för precis allt som hände varje gång det blev någon konflikt eller osämja så finge jag inget annat göra än att just gå runt och diskutera uppförande med andra.
 
Men idag kom min son hem och var riktigt arg och upprörd. Detta för att två andra barn i området hade gått ihop en del och betett sig illa.
 
Peka finger - ja fuckfingret.
Sa han var dum i huvudet.
Önskade han trillade ner från en container och dog.
 
Min son var riktigt arg på detta. Med all respekt.
 
Jag blev förbannad rent ut sagt. Såg till att båda barnen kom hit för att förklara sig. Vilket dom gjorde. Den ena med en förälder, den andra utan.
 
Den ena vet jag inte ljuger. Den andra hade jag dåliga erfarenheter om innan. Den andra sa att iiiiiiinget av detta stämde. Inget alls. Jag trodde honom tyvärr inte en sekund och sa ett par väl valda ord och sa åt honom att hålla sig borta för jag ville inte se honom där vi bor.
 
Men se och förvånas när grabbens morsa och sambo dyker upp och anklagar mig för mobbing för nu var ju deras son ledsen och låg och grät hemma. Jag mobbade deras barn för jag trodde mer på vad den ena grabben som var inblandad sa än deras son. Tyvärr, tidigare erfarenheter med det barnet gjorde att jag just inte litade på honom.
 
Suck.. hur man än gör så har man arselt bak och dessa två hoppas jag jag slipper se igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: