butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Det borde vara enkelt

Kategori: giftstruma

Men det är inte enkelt.
Jag ska kunna skriva i bloggen varje dag.
Men jag glömmer, orkar inte eller hittar inga ord eller uppslag som är nya kring hur jag mår, hur dagarna ser ut eller framtidsutsikterna.

Har i alla fall återhämtat mig lite från torsdagens övning.

Fick en sak gjord som jag skjutit på ett par veckor... (Sen förra sommaren)
Laga ett hål i en dyna till utemöblerna.
Det tog inte ens tio minuter att limma på en bit tyg över hålet.

Tio minuter...

Hade jag varit frisk hade hålet varit lagat förra sommaren.

Nu - sova.
Sonen spelar fotbollsmatch i morgon.
Vill vara där då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: