butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

En stjärna

Kategori: Allmänt

... på himlen i kväll lyser en ny stjärna på oss.

Detta för att min underbara exexexexex-svärmor dog i kväll i följd av sin cancer.

Ann-Kathrin skulle fylla 61 i sommar.

Hon var en person med ett gigantiskt hjärta. Alla djur, barn, människor och övriga var välkomna till hennes hus. I vilket skick de än var i. Rädda, slitna, glada eller i behov av ett hem. Alla fick komma till Anki.

Jag hade ingen kontakt med min exexexexex-svärmor under hennes sjukdomstid. Det var i början på 90-talet som vi umgicks flitigt.

2002 dog hennes ena son i samma sjukdom som hon själv somnade in i. Han blev bara 31 år.

Mina tankar går i kväll till hennes son, mitt ex, som finns kvar. Jag hoppas han har styrkan i sig själv och den familj han själv bildat och kan gå genom denna sorg.

I mitt hjärta Anki - där har du alltid en plats.

Hälsa min älskade faster, min mormor, mina hundar och mina katter, min morfar och mina vänner som redan gått över.

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: