butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Se där en final till oss!

Kategori: giftstruma

Ska det bli ett hemmaguld i VM den här gången? Tre Kronor ser starkare ut för varje match men jag saknar fler som kan göra mål i truppen. En match kvar. Blir det USA eller? Vore ju märkligt om chokladtillverkarna vinner sig en plats i finalen men it aint over til the fat lady sings... sägs det ju.

Efter en rätt tung start på dagen har jag i alla fall lyckats vara en timme på stan med grabben, shoppat ett par shorts till han för pengar jag inte har och tagit mig hem i ett stycke =)

Känns helt klart värt att köpa dom där shortsen fast jag inte har råd eftersom jag ORKADE vara på stan utan att bryta ihop. =)

Nu en promenad med djuret och sen se solen gå ner...
Känns bättre lägga sig om kvällarna när man vet att man förmodligen vaknar något piggare.

Tack LIOTHYRONIN! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: