butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Ett tag tänkte till och med jag...

Kategori: Allmänt

...vilken TUR att jag är SJUK när det snart är OS. 
 
Men gud så stört tänkande! Till och med av mig som är sjuk...
 
Fast sanningen är den att mitt liv just nu är så minimerat i levandet att tv är det bättre sättet att följa vad som händer runt om på jorden. Det och internet. Vill inte ens fundera på hur mitt liv skulle vara som sjuk och utan dessa medier och kommunikationskanaler. 
 
På torsdag är det Thanks Giving. Vi ska ha middag,- fast den tar vi på lördag. Vad har jag då att vara tacksam för? 
Min son. Min pojkvän. Min mamma och pappa. Och alla som tänker på mig och följer en del av mitt liv på blogg och facebook. 
 
So let's go all in for America and superduper traditions we normaly don't celebrate in Sweden! 
 
Kanske borde vi visa lite mer tacksamhet för det vi har. Även om livet suger fett som sköldkörtelsjuk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: