butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Samma gamla skit

Kategori: giftstruma

Känns som dagarna löser av varandra utan innehåll. Samma vanor, samma trötthet, orkeslöshet och värk.
På sista veckan ungefär har det börjat värka mycket mer. Molande värk, som om man har ett blåmärke någon petar på. Fast i lederna, händerna, upp i underarmarna. Fötterna och upp i benen.
Vaknar även om nätterna med kryp i benen. I natt höll jag på att bli galen. Min gulliga sambo ville hålla om mig och jag bara putta iväg han. :/

Hoppas jag kan komma på något som fungerar mot värken, tröttheten och det här rätt så meningslösa livet.

(nej allt är inte nattsvart, bara när jag tänker på min sjukdom och allt jag önskar jag kunde göra...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: