butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Skönhetssömn..

Kategori: Allmänt

..
 
Jo det heter nog det av en anledning. Eller?
Jag som sover så sjukt mycket borde ju vara assnygg, het och läcker. Känner mig lurad på konceptet eftersom jag känner mig risig, sliten och ful mest varje morgon jag vaknar. Vissa dagar kan man fixa detta med smink men inte alltid.
 
Trött, ont i kroppen, värk i leder, kass i magen.
 
Man blir lätt matt på att detta.
 
Men i går, då var jag så bra i en timme att jag nog hade kunnat jobba! Fast den timmen hade nog klassats in som en dålig timme på jobbet för en som är frisk...
 
Nu ska jag ta daghunden och gå en sväng. Får se hur många meter benen bär i dag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: