butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Varvar ner,,,

Kategori: Allmänt

Masade mig iväg på hockeyn och lekte frisk ett tag. 
 
Blev mycket i dag. För mycket. 
Nu kan jag inte koppla av - inte sova.
 
Karln ligger och snarkar i sovrummet. Jag brukar somna rätt lätt fast det låter. Inte i kväll. 
Speedad i huvudet. 
 
Synd i kroppen hänger med. Då kunde jag ju storstädat toaletten eller något annat intressant...
 
Well, hockeyn blev korta strået draget. Förlust vill säga. Nu är det dags för cluben att komma ur sin koma. Det är dags för mig med att komma ur min men sanningen är väl den att det knappast kommer hända.
 
Stressas, orolig och med en klump i magen går jag och lägger mig.
 
Snart... 
 
väldigt snart...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: