butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Vet ni!

Kategori: giftstruma

Solen gick upp i dag med. 

Inte jag med den. 
Sovit med otäcka drömmar och känner vemod och ångest i kroppen. 
Mycket är ekonomin. 
Julen...

Kramp i hjärnan. 

Glömt en räkning till CSN. Pengarna räcker inte till. Får hoppas det löser sig till nästa månad när ingen jul ska firas på kontot. 

Julklappar får köpas på kredit. 

Tur det inte är många. Men sonen vill så klart ha något. Något som tyvärr är dyrt. 

Visst, han sa till mig att jag inte behövde köpa något eftersom jag har så ont om pengar men vilken mamma klarar det. 

Det måste gå...

Ändå är det bättre nu än innan jag träffade mannen i livet. Mycket är mycket bättre. Tyvärr har ju mycket hunnit bli riktigt dåligt med på vägen hit. Under året som sjukskriven har det mesta raserats. 

Hur orkar man göra detta om och om igen... Hur...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: