butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Det här med jul...

Kategori: Allmänt

...Jo den kommer närmre för varje dag. I år har jag blandade känslor. Mer än vanligt. Normalt så ogillar jag julen. Jag tycker det är stressigt och massa måsten upp över öronen.

I år... jag vet inte... en del av mig känner missmod inför helgerna som kommer. En del av mig ser fram mot att faktiskt vara med någon som uppskattar att göra något juligt så att säga.

Vet inte om julen firas med min "lilla" grabb heller eller om han hellre vill ha julen med sin pappa och hans nya tjej och barn. Återstår att se. Vill först och främst att min son ska vara lycklig. Sen min pojkvän.
Är dessa lyckliga så blir jag med lycklig,

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: