butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Söndagsfint

Kategori: graves

Promenad i Bjärka Säby med David. 

Fina bilder tagna.

Orkade till och med snabbredigera en del av dem.

Kväll med god mat och film.

Slutet gott?

Känns som jag sitter av tiden veckan som kommer....

Möte på onsdag med fk, läkare och af.
Hoppas min kurator kan vara med. 

Onsdag är min fasters födelsedag. Saknar henne otroligt mycket.
Hon som alltid förstod. Hon som alltid i alla fall önskade hon kunde göra mer för mig. Nu kan hon inte det längre. Hon gick bort för två somrar sen. 



Onsdag är också en tvåmånadersmarkering i kalendern. Visst, bara två månader officiellt tillsammans men ändå. 

❤️ 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: