butwhy

Giftstruma, graves sjukdom. Den kan vända upp och ner på ett helt liv. Det har synnerligen brutit ner mitt liv till en allt sämre tillvaro.

Vaderna

Kategori: graves

Glömt det ett par dagar. Får lätt kramp i höger vad.

Irriterande.

Vet inte om jag mår bättre eller sämre än efter att ha slutat med p-piller. Är en vecka nu så det får väl gå lite längre tid gissar jag.

Funderar på vad sjukvården har att förlora på att gå på mina val och experimentera med mediciner och doser. Om jag inte blir bättre med deras råd om doser, då kan jag ju lika gärna få testa exempelvis bara liothyronin och utesluta levaxin. Eller så kan dom ju söka licens åt mig på naturligt sköldkörtelhormon.
Vad har dom att förlora? Vad har jag att vinna? Jag kan knappast bli sämre än jag är tror jag.

Eller - jag vet det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: